قوانين استفاده از خدمات هیرا سرور

.

لطفا به صورت کامل موارد زير را مطالعه بفرمائيد. رعايت اين مطالب برای کاربران الزاميست و در صورت عدم رعايت مقررات، شرکت مجاز است، سرويس مشتری را بدون عودت هزينه پرداختي قطع نمايد.

1- محتويات وب سايت بايد 100% مطابق قوانين جمهوری اسلامي ايران باشد.

2- مشتری مجاز به استفاده از وب سايت خود در زمينه هک و کرک و کليه شاخه ها و زير شاخه های آن نمی باشد

3-  هیرا سرور تلاش خود را جهت راهنمايي خريدار در مسائل فني مي کند ولي خريدار خود مسئول است با اطلاعات فني سرويس ميزباني وب

آشنائي داشته و هیرا سرور مسئوليتي نسبت به آموزش نحوه بهره برداري صحيح از سرويس ندارد

4- از آنجایی که نام کاربری و کلمه عبور وب سایت در اختیار مشتری بوده ورود و کنترل محتویات وب سایت توسط مشتری انجام می شود، لذا هیرا سرور هیچ مسئولیتی در قبال محتویات وب سایت نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها به عهده مشتری می باشد

5- قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.

6-  چت روم ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اقتصادی و معمولی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویس های هاست مخصوص چت روم  استفاده نمایند.

7- به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي هیرا سرور نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و هیرا سرور در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

8- در صورت بروز شرايط ويژه فني ويا محدوديتهايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، هیرا سرور مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا 72  ساعت خواهد بود.

9- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و هیراسرور هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت

10- خدمات هیرا سرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای هیرا سرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. هیرا سرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. هیرا سرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود

11- عودت مبالغ پرداختي از جانب کاربر فقط تا 7 روز (با دلیل) امكان پذير ميباشد. پس از آن عودت مبالغ پرداختي چه كلا” و چه جزئا” به هيچ وجه امكان پذير نميباشد همچنان  مبلغ سرویس های ۱ ماهه قابل برگشت نمی باشد و شامل این مدت نمی باشد لازم به ذکر است هزینه پرداخت شده بابت دامین غیر قابل بازپرداخت است

12- ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 50 ایمیل در ساعت ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد

13- هیرا سرور در صورت تجاوز منابع سرويس کاربر از حدود تعيين شده، حق قطع سرويس بدون اخطار قبلي تا تعيين وضعيت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خريدار خواهد رساند

14- هیرا سرور هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد.

15- اختلالاتی که بعضا در خدمات رسانی صورت می گیرد مربوط به مبدا سرویس دهی می باشد و هیرا سرور همواره در تلاش است که شرایط بهینه ای را فراهم سازد تا مشکلات کاربران محترم به حداقل ممکن برسد با توجه به مراتب فوق مسئولتی در این خصوص متوجه هیرا سرور نمی باشد

16- در صورت درخواست نصب اسکریپ از جانب کاربر ، هیرا سرور  فقط وظیفه نصب اسکریپ را بر عهده دارد و شامل آموزش و پشتیبانی بعد از تحویل نمی باشد

17- هیرا سرور حق دريافت هزينه فني جهت رفع مسدودي يک سرويس را خواهد داشت

18- هر نوع بی احترامی به کارمندان ما یا شرکت های همکار نقض قوانین می باشد در صورت مشاهده حساب کاربر بسته و حذف می شود

19- سرويس هايي كه به همراه دامنه سفارش داده مي شوند ، چنانچه دامنه به هر علتي ثبت نشود مبلغ سرويس ميزباني قابل عودت نيست.

20- در صورتی که هیرا سرور نتواند در میان کار به هر علت خدمات ارائه دهد باید درصد باقی مانده را به مشتری پرداخت کند – بطور مثال اگر شخصی یک گیگ یکساله گرفته باشد و بعد از شش ماه مشکلی پیش بیاید و هیرا سرور قادر به ارائه خدمات نباشد باید نصف پول پرداختی را به شخص پرداخت نماید

21- در صورت گذشت بیش از 7 روز از تاریخ اتمام هاست و تمدید نشدن سرویس هاست توسط مشتری، تمام اطلاعات هاست شما پاک می شود و در صورت تمدید شدن بعد از این مدت 8 روزه  یک سرویس هاست جدید به شما تعلق می گیرد.

22- تشخیص مصرف بیش از حد از منابع سرور و تخلف کاربران بر عهده مدیریت هیرا سرور می باشد.

23- لطفا توجه کنید که قوانین سرویس دهی در هیرا سرور ممکن است در هر لحظه و بنا به تشخیص و صلاحدید مدیران هیرا سرور تغییر کند ، بنابراین مسئولیت آگاهی از آخرین تغییرات و باخبر شدن از جزئیات قوانین تماما متوجه کاربران بوده و هیچ مسئولیتی متوجه هیرا سرور نمی باشد .



Saturday, March 4, 2017

« برگشت